خسته ام خدا خسته ام خدا

خسته ام خدا

 

 

خدایا یک مرگ به تو بدهکارم و  هزار آرزو طلبکار ...
خسته ام ...
یا طلبت را بگیر یا طلبم را بده
 
کاش واژه حقیقت آنقدر با زبانمان صمیمی بود که

برای گفتن دوستت دارم نیازی به قسم خوردن نبود...!!
 
چقدر بده هزار تا خاطر خواه داشته باشی
ولی
دلت گیر یه بی معرفت باشه
خدایا یک مرگ به تو بدهکارم و  هزار آرزو طلبکار ...
خسته ام ...
یا طلبت را بگیر یا طلبم را بده
 
کاش واژه حقیقت آنقدر با زبانمان صمیمی بود که

برای گفتن دوستت دارم نیازی به قسم خوردن نبود...!!
حرفهایم
دلخوریهایم
وتمام اشکهای من…بماند برای بعد
تنها به من بگو با او چگونه میگذرد که بامن نمیگذشت
میدانی؟....
همه را امتحان کرده ام!
قرص خواب
روانشناس                 
مدیتیشن
مسکن
خنده های زورکی
هندزفری توی گوش و گریه کردن        
دوستان جدید...
دل من این حرفها حالیش نمیشود!
اغوشت را میخواهم...

+ خـــدايـــــا . . . از اين به بعد به مخلوقاتت
يک مترجم ضميمه کن ....!
اينجا هيچ کس .....                      
هيـچ کـس را نمـي فهمد
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 تير 1392 ] [ 15:55 ] [ غریبه عاشق ] [ ]