همه چی آرومه همه چی آرومه

همه چی آرومه

عاشقانه ها

همه چی آرومه                        

تو به من دل بستی                    

این چقدر خوبه که           

تو کنارم هستی

   هـــمه چی آرومه

           غصه‌ها خوابیدن

               شک نداری دیگه

                   تو به احساس من

                             همه چی آرومه

                 من چقدر خوشحالم

           پیشم هستی حالا

      به خــــودم میبالم

تو به من دل بستی    

از چشمهات معلومه            

من چقدر خوشبختم                       

همه چی آرومه   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: شعر عاشقانه,
[ شنبه 3 فروردين 1392 ] [ 12:57 ] [ غریبه عاشق ] [ ]